سریال و انمیشن

نحوه ارسال اس ام اس زماندار در موبایل سامسونگ (Samsung)

نحوه ارسال اس ام اس زماندار در موبایل سامسونگ (Samsung)

مشغله کاری سبب فراموشی بسیاری از کارها، از جمله ارسال پیامک، در طول زمان خواهد شد. در این میان، زمانبندی کارها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک نماید. برای آشنای با نحوه زمان بندی ارسال پیامک در اندروید می‌توانید این مقاله را دنبال کنید.

شاید باورش برای شما نیز دشوار باشد که بدانید در گوشی‌های سامسونگ قابلیتی وجود داشته که براساس آن می‌توان پیامک زماندار در اندروید را ایجاد کرد. اگر تصمیم دارید روز تولد، امتحان، وفات، روزهای مناسبتی را فراموش نکنید و به اشخاصی که مدنظر دارید تبریک یا تسلیت عرض نمایید، از طریق این مقاله پلازا می‌توانید با نحوه ارسال اس ام اس زمانبندی شده در گوشی سامسونگ آشنا شوید. ناگفته نماند که روش انجام اینکار به طور کامل آموزش داده شده است.

فهرست مطالب

زمان بندی ارسال پیامک در اندروید

باتوجه به نکات فوق، باید بدانید که روش ذکر شده امکان دارد برای سایر برندهای موجود نظیر شیائومی کارساز باشد. زیرا امروزه ماهیت اصلی گوشی‌ها تا حدودی شبیه به یکدیگر بوده است. در همین زمینه، روش ذکر شده درخصوص پیامک زماندار در اندروید را می‌توانید بدون نگرانی برای گوشی دیگری که دراختیار دارید، تست کنید. لازم به ذکر است بدانید که روش زیر به صورت تست شده دراختیارتان قرار گرفته است که با خیالی آسوده می‌توانید به سراغ انجام آن بروید.

برای اینکه بتوانید اس‌ام‌اس زمانبندی شده در گوشی سامسونگ ارسال کنید روش‌های متنوعی وجود دارد که به کمک آنها قادر هستید این کار را انجام دهید. در زیر به چند نمونه از روش‌های کاربردی در این زمینه اشاره شده است.

روش 1: استفاده از برنامه پیام‌های سامسونگ

برای اینکه بتوانید از پیامرسان اختصاصی سامسونگ در این زمینه استفاده کنید کافیست که مسیر زیر را دنبال نمایید.

اپلیکیشن Samsung Messages را در گوشی سامسونگ خود باز کنید. با ضربه زدن بر روی نماد مداد در گوشه سمت راست پایین، نوشتن یک پیام جدید را شروع کنید. شماره تلفن گیرنده را وارد کنید یا آنها را از مخاطبین خود انتخاب کنید. پیام خود را در کادر متنی تایپ کنید و به جای ضربه زدن روی دکمه ارسال، انگشت خود را روی آن نگه دارید.

ارسال اس ام اس زمانبندی شده در گوشی سامسونگ

تاریخ و ساعت مورد نظر برای ارسال پیام را انتخاب کنید.

زمان بندی ارسال پیامک در اندروید

برای برنامه‌ریزی پیام، روی «انجام شد» ضربه بزنید.

همچنین بخوانید :

روش ۲: استفاده از برنامه پیام‌های گوگل

یکی دیگر از روش‌های کاربردی در این زمینه، استفاده از برنامه پیامک گوگل است که بدون نگرانی می‌توانید از این روش برای ارسال پیامک زمانبندی شده هم در گوشی سامسونگ و هم سایر گوشی‌های اندروید، کمک بگیرید.

برنامه Google Messages را در تلفن اندروید خود باز کنید. با ضربه زدن بر روی نماد مداد در گوشه سمت راست پایین، نوشتن یک پیام جدید را شروع کنید. شماره تلفن گیرنده را وارد کنید یا آنها را از مخاطبین خود انتخاب کنید. پیام خود را در کادر متنی تایپ کنید. دکمه ارسال را به مدت طولانی فشار دهید.

پیامک زماندار در اندروید

تاریخ و ساعت مورد نظر برای ارسال پیام را انتخاب کنید.

زمان بندی ارسال پیامک در اندروید

می‌توانید از بین زمان‌های پیشنهادی یکی را انتخاب کرده یا این که روی Pick date and time بزنید و خودتان یک زمان را مشخص کنید.

همچنین بخوانید :

روش ۳: استفاده از یک برنامه شخص ثالث

اگر ترجیح می‌دهید از یک برنامه شخص ثالث برای زمان بندی متن استفاده کنید، گزینه‌های زیادی در گوگل پلی وجود دارد. برخی از برنامه‌های محبوب برای زمان‌بندی متون عبارتند از: SKEDit و Pulse SMS .به سادگی برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید، دستورالعمل‌های تنظیم آن را دنبال کنید و از ویژگی زمان‌بندی برنامه برای زمان‌بندی متن‌های خود استفاده کنید.

نحوه ارسال اس ام اس زماندار در موبایل سامسونگ Samsung

با استفاده از هر یک از این روش‌ها، می‌توانید به راحتی پیام‌های متنی را بر روی گوشی اندرویدی خود زمان‌بندی کنید و مطمئن شوید که پیام‌های شما در زمان مناسب ارسال می‌شوند. این ویژگی می‌تواند به شما کمک کند سازماندهی شده بمانید، رویدادهای مهم را به خاطر بسپارید و مطمئن شوید که پیام‌های شما زمانی دریافت می‌شوند که بیشترین تأثیر را داشته باشند.

همچنین بخوانید :

ویرایش یا حذف پیام‌های زمان‌بندی‌شده

اگر نیاز به ایجاد تغییراتی در یک پیام برنامه‌ریزی‌شده یا حذف آن دارید، معمولاً می‌توانید این کار را در برنامه زمان‌بندی انجام دهید. به سادگی پیام را در رابط برنامه پیدا کنید، آن را انتخاب کنید و گزینه ویرایش یا حذف را انتخاب کنید. با انجام این مراحل، می‌توانید به راحتی پیام‌های متنی را در دستگاه اندروید خود زمان بندی کنید. این می‌تواند برای ارسال تبریک تولد، یادآوری، یا هر پیام مهم دیگری در یک زمان خاص مفید باشد. به یاد داشته باشید که یک برنامه زمان بندی قابل اعتماد را انتخاب کنید و همیشه پیام‌های برنامه‌ریزی شده خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی ارسال شده‌اند.

سخن پایانی

نحوه ارسال اس ام اس زمانبندی شده در گوشی سامسونگ همانطور که شاهد بودید به طور کامل دراختیارتان قرار گرفت. شما عزیزان در ادامه این مقاله می‌توانید نقدها و نظرات خود را برایمان ارسال کنید و اگر نظری نسبت به توضیحات درج شده داشتید، چه مثبت چه منفی، آن را به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران نیز بتوانند از نظرات شما استفاده بیشتری را ببرند.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا